Mi Hangunk

Ülésezik a testület

2023. április 30. - Mi Hangunk

kiskiraly.pngCsütörtökön megnéztem interneten a kalocsai testületi ülést. Bár ne tettem volna, csak felbosszantottam magam. Az tiszta sor, hogy fideszék többen vannak, mindent átvisznek, amit akarnak. Hiába van öt ellenzéki képviselő, dönteni semmiben sem tudnak. Csak zárójelben jegyzem meg, hogy 2019-ben ők cseszték el a dolgot azzal, hogy képtelenek voltak összefogni. Géza nyert, kiskirály lett. Úgy osztja ki az ellenzékieket, hogy még engem, a nézőt is felháborít. Nem is tudom, hogyan bírják elviselni. Én biztos beszólnék neki!

Itt volt például a KIK Nonprofit Kft beszámolója és munkaterve. Mindenki tudja, hogy a két cég közül ez teljesít leggyengébben. Rengeteg pénzt szórnak el. Király képviselő feltette kérdéseit a Szekszárdról idepottyantott Zsikó Zoltán ügyvezetőnek. Fontos kérdések voltak.

  • Mire ment el a pénz?
  • Miért kellett sok millióért tanácsadókat alkalmazni?
  • Mi van az üzemanyag elszámolásokkal?

Nos! Többször végighallgattam az ügyvezetőt, hátha mond valami értelmeset. Hát nem! Folyamatosan mellébeszélt. Látszott, hogy nincs képben. Már kínos volt.

Mit tesz erre a polgármester? Megdicséri! Elmondja, hogy milyen jól teljesít a cég, s milyen büszke rá. Nívós, magas kultúra van Kalocsán, csak ezek a fránya ellenzékiek nem értenek hozzá!

Török Feri a kabinetbe bukott bele, Géza a Zsikóba fog!

No, nem mintha sajnálnám.

A bejegyzés trackback címe:

https://mihangunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8018113926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fecskemadárka 2023.04.30. 09:11:14

Közélet után érdeklődő emberként én is megnéztem az élőt. Géza! Ezt a pasit gyorsan küldd el. Nagyon rosszakat hallani róla. Én szóltam. Csak azt nem értem, hogy a Fideszesek miért védik még? Kákonyi Pisti! Én rendes embernek gondoltalak, de amit védsz, az védhetetlen.

Mi Hangunk 2023.04.30. 09:13:10

Most eladnak mindent, pedig az előző ciklusban tiltakoztak ellene. Nincs pénz, pedig ugye milyen jó, hogy nem ellenzéki város vagyunk?

Balogh Csaba Zoltán 2023.04.30. 10:06:06

A kényszerpályán is vannak váratlan kanyarok és buktatók.

putris 2023.04.30. 14:21:47

Én is megnéztem, miután felhívtátok a figyelmemet. Szerintem a Vagyon nem teljesít rosszul. Az a baj, hogy küldik el az embereket. Nem tudom, hogyan győzik majd a munkát. A KIK szörnyű. A reklám megy, de a munka kevés. Tanácsadókra elszórni a pénzt, amikor kevés van? Miért kell a tanács? Maguktól nem tudnak szervezni? Majd ha összefutok Magónéval, megkérdezem, hogy neki voltak- e tanácsadói?

putris 2023.04.30. 14:23:46

Más: Azt hallottam, hogy a szocik végeztek valamilyen közvélemény kutatást a polgijelölteket illetően. Tudtok valami eredményt?

fecskemadárka 2023.04.30. 14:37:05

Én is hallottam róla. Eredményt nem tudok.

véghed 2023.05.01. 06:57:07

@fecskemadárka: Én úgy tudom, hogy Magóné nyert az ellenzékiek közül. Persze ez nem tuti.

Oniden 2023.05.03. 13:58:37

Ez a lekezelő, megalázó stílus jellemző rájuk már kezdettől fogva! Félelemkeltés és annak demonstrálása, hogy mi vagyunk hatalmon, többségben vagyunk, nem tehettek ellenünk semmit. És főleg a megfelelési kényszer felfelé, nehogy puhának látszanak. A kulcsszó szerintem a FÉLELEM.

Mi Hangunk 2023.05.03. 14:35:43

@Oniden: Már akkor is félnek az emberek, ha nincs okuk rá. Működik a : Ne szólj szám, nem fáj fejem.
süti beállítások módosítása